К основному контенту
სამოქალაქო განათლების პრაქტიკულად გამოყენების ხელშეწყობის სამოქმედო გეგმა
სსიპ  გურჯაანის  მუნიციპალიტეტის  სოფელ  ველისციხის  საჯარო  სკოლის
სამოქალაქო  განათლების  კლუბი  ,,ნოვატორი“
2016-2017

გვარი, სახელი                   ნიკოლაშვილი  ნანა-----------------------------
სკოლა                                    სსიპ  გურჯაანის  მუნიციპალიტეტის  ველისციხის  საჯარო
ქალაქი, დაბა, სოფელი       სოფელი  ველისციხე------------------------------

კურსის თარიღები              7/XI-დან– 25/XI–მდე-2011 წელი.--------------------
(დაწყება, დასრულება) 

საკონტაქტო ტელეფონი        -577-67-86-34----------------------------------------
ელ. ფოსტა                            -nana.nikolashvili@gmail.com-------------------------

მიზანი: სკოლაში სამოქალაქო განათლების სწავლების და ნასწავლის პრაქტიკაში გამოყენების ხელშეწყობა

ამოცანა
აქტივობა
ვინ არის ჩართული
რა რესურსებია საჭირო
ვადები
რისკები
პროექტული სწავლება




1.საჭიროებების განსაზღვრა;
2.დაგეგმვა;
3.მომზადება;
4.განხორციელება;
5.შედეგების ანალიზი;
1.მოსწავლე;
2მასწავლებელი
3.სკოლა;
4.სახელმწიფო;
1ადამიანური;
2.სამოქმედო სივრცე;
3.ინვენტარი;
4.პროცესები;
5.წიგნები;
6.ფოტო–ვიდეო; და ა.შ.
2016  წლის  სექტემბრიდან  2017  წლის  მაისი
1.არასწორი  კომუნიკაცია,
2.არაორგანიზებულობა.
პიროვნული  განვითარება




1.ცოდნა;
2.უნარ–ჩვევები;
3.დამოკიდებულებები
1.მოსწავლე;
2მასწავლებელი
3.ოჯახი;
4.სკოლა;
5.სახელმწიფო;
1.წიგნები;
2.ადამიანები;
3.ფოტო–ვიდეო;
4.პროცესები;
5.სამოქმედო სივრცე;
2016  წლის  სექტემბრიდან  2017  წლის  ივნისი
1.მოტივაციის დაბალი  დონე;
2.ყურდღების დეფიციტი;
თვითმართველობა  და  მმართველობა




1.ცოდნა;
2. უნარ–ჩვევები;
3.დამოკიდებულებეი;
1.მოსწავლე;
2მასწავლებელი
3.ოჯახი;
4.სკოლა;
5.თემი;
6.სახელმწიფო;
1.ადამიანური;
2.წიგნები;
3.ნაბეჭდი;
4.ფოტო–ვიდეო;
5.ინვენტარი;
6.სამოქმედო სივრცე;
7.პროცესები;
2016  წლის  სექტემბრიდან  2017  წლის  ივნისი
1.მოტივაციის დაბალი დონე;
2.გულგრილი  დამოკიდებულება;
მონაწილეობა




1.დაგეგმვა; 2.განხორციელება;
4.მონიტორინგი;
1მასწავლებელი
2.მოსწავლე;
3.სკოლა;
1.ადამიანური;
2.წიგნები;
სამოქმედო სივრცე;
3.პროცესები;
2016  წლის  სექტემბრიდან  2017  წლის  მაისი
1.ინიციატივის დეფიციტი,
2.მოტივაციის დაბალი დონე.
                       


2016/2017  სასწავლო წელს  კლუბ  ,,ნოვატორის“  მიერ
განსახორციელებელი  აქტივობები  გაწერილი  დროში

N
განსახორციელებელი  აქტივობა
IX/2016
X/2016
XI/2016
XII/2016
I/2017
II/2017
III/2017
IV/2017
V/2017
VI/2017
1
კლუბის  შესახებ  მოსწავლეთა  ინფორმირება
ü   
X









2
პირველი  საკლუბო  შეკრება,
კლუბის  ლიდერის  არჩევა
X










3
სკოლის  მოსწავლეთა  თვითმართველობის  არჩევნების  ორგანიზება
X










4
დოკუმენტური  ფილმების  ჩვენება/განხილვა

X









5
ტოლერანტობის  დღისადმი  მიძღვნილი  ღონისძიება


X








6
ჩემი  მომავალი  პროფესია



X







7
სიყარულის  დღისადმი  მიძღვნილი  ღონისძიება





X





8
ოკუპაციის  კვირეული





X





9
მუშაობა  დებატების  შესწავლაზე






X




10
ვიქტორინა 







X



11
ნატოს  კვირეული







X



12
დებატები







X



13
საქართველოს  დამოუკიდებლობის  დღისადმი  მიძღვნილი  ღონისძიება








X


14
ლაშქრობა









X

15
  მონაწილეობა  ტრენინგებში  და კონკურსებში
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X

16
საკლუბო მუშაობის  შეფასება









X


/ნანა  ნიკოლაშვილი
2016  წლის  10   სექტემბერი/





Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა ,, საბაზო საფეხურზე კლასის მართვის პრობლემები და გაუმჯობესების გზები“

პედაგოგიური  პრაქტიკის  კვლევა ,, საბაზო    საფეხურზე  კლასის  მართვის  პრობლემები  და  გაუმჯობესების  გზები“ სსიპ  გურჯაანის  მუნიციპალიტეტის  სოფელ  ველისციხის  საჯარო  სკოლა; პედაგოგები: 1  მანანა  აბულაძე  -   რუსული  ენისა  და  ლიტერატურის  უფროსი  პედაგოგი 2.  ნანა  ნიკოლაშვილი - სამოქალაქო  განათლების  უფროსი  პედაგოგი                                                                სარჩევი 1.       შესავალი  ....................................................................

გაკვეთილის გეგმა ,,კონფლიქტები"

გაკვეთილის გეგმა მასწავლებლის სახელი , გვარი : ნანა   ნიკოლაშვილი   საგანი: სამოქალაქო განათლება სწავლების საფეხური/კლასი: საბაზო / მე-9 ა კლასი მოსწავლეთა რაოდენობა: 27 გაკვეთილის თემა: კოფლიქტები გაკვეთილის   ტიპი: სამოდელო - პრობლემის   გადაჭრაზე   ორიენტირებული. გაკვეთილის მიზანი:    მოსწავლეები ამოიცნობენ კონფლიქტის მახასიათებლებს ; იმსჯელებენ მის   გამომწვევ მიზეზებზე ,   განიხილავენ მის დადებით და უარყოფით შედეგებს.   გააკეთებენ   დასკვნებს   კონფლიქტი   მოგვარების   გზებზე. N აქტივობის მიზანი და აღწერა გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები სასწავლო რესურსები( დაასაბუთეთ შინაარსობრივი რესურსების მიზანშეწონილება სასწავლო მიზანთან მიმართებით) დრო (წთ) 1 გაკვეთილის   დასწაყისში   მასწავლებელი   აგვარებს   საორგანიზაციო   საკითხებს:   კითხულობს   სიას,   მოსწავლ...

გაკვეთილი სამოქალაქო განათლებაში